Неділя, 17.12.2017, 08:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Старосанжарська ЗОШ імені Оксани Мешко

Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Форма входу
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Звіт директора школи

Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад кожного року директор школи звітує про свою діяльність.

Старосанжарська ЗОШ І–ІІІ ступенів ім. О.Мешко протягом 2016-2017 н. року продовжила роботу з реалізації Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства» та реалізації проекту розвитку школи.

В Україні, як і в інших країнах світу, освіту вважають головною складовою загальнолюдських цінностей. Особливості розвитку сучасної цивілізації, зростання ролі особистості, демократизація суспільства, інтелектуалізація праці та швидкий розвиток сучасних технологій потребують створення умов, за яких народ України з опануванням сучасних знань став би високорозвиненою інтелектуальною нацією, а освіта – головним пріоритетом держави.

Модернізація всієї галузі освіти неможлива без нових підходів до управлінської діяльності керівника. Систему управління слід перевести в новий стан, який забезпечить якість надання освітніх послуг, залежно від потреб людини, суспільства, ринку праці.

В цьому році педагогічний колектив завершує роботу над проблемою: «Забезпечення самореалізації та саморозвитку особистості учителів та учнів шляхом упровадження інноваційних навчальних технологій», тож уся моя діяльність була спрямована саме на організацію колективу для вирішення цієї проблеми. Вивчивши перспективний план роботи школи , проаналізувавши стан викладання основ наук за минулий рік, визначаємо основні завдання організації й напрями вдосконалення навчально-виховного процесу й організаційно – педагогічні заходи з їх реалізації. Намагаюся зробити все, щоб навчальні заняття стали уроками успіху й радості.

Робота в колективі вимагає від директора врахування реального рівня можливостей кожного члена адміністрації, кожного вчителя і учня. А тому мій пошук спрямовано у русло становлення сприятливого морально-психологічного клімату в навчальному колективі, заглиблення в педагогіку розвитку.

Основними напрямами роботи закладу у 2016-2017 році стали:

  • Формування в учнів уміння самостійно працювати з інформацією, самовдосконалюватись;
  • Турбота про життя та зміцнення здоров’я дітей;
  • Формування в учнів кращих особистісних рис громадянина України, економічне та екологічне виховання особистості;
  • Удосконалення матеріальної бази школи;
  • Створення умов для удосконалення професійного зростання педагогів, успішного проходження атестації педагогічних працівників;
  • Забезпечення процесу переходу базової школи (8 кл.) на навчання за новими навчальними програмами та Державним стандартом;
  • Запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання.

Протягом 2016-2017 н. року в школі навчалося 100 учнів. Аналіз руху учнів упродовж навчального року свідчить про дієвість і результативність зусиль педагогічного колективу щодо збереження шкільного контингенту й забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти. Всі діти, які проживають в мікрорайоні школи, охоплені навчанням. Сім учнів отримали базову загальну середню освіту. Працювала підготовча група (14 учнів) для дітей 6-ти річного віку (учитель Яковенко О.М.)

Систематично здійснюю контроль за навчальним навантаженням учнів, рівнем їхньої навченості: з біології, географії та природознавства (учитель Корсун Т.С.), історії, інформатики; підготувала доповідь на педраду «Підсумки роботи колективу над реалізацією методичної проблеми»; вівся контроль за веденням шкільної документації, станом охорони праці, веденням зошитів, щоденників, класних журналів. Сприяю ефективному проходженню вчителями курсів підвищення кваліфікації та атестації.

Працюю над забезпечення 100% участі учнів у районних предметних олімпіадах, творчих конкурсах, спортивних змаганнях. Цього року маємо слідуючи результати участі учнів у предметних олімпіадах, творчих конкурсах: 1. Біологія (Конушбаєв В. 11 кл ІІІ м. Корсун Т.С.); Історія (Мостепан С. 11 кл ІІІ м. Забічук Т.Т); Укр.мова і літ. (Мостепан С. 10 кл ІІІ м. Дзюбан Л.; Франц. мова (Мостепан С. 11 кл І м., Романів Т. 10 кл І м., Мірошниченко Т. 9 кл І м., Корсун К. 9 кл ІІ м., Антонь В. 8 кл І м. Конушбаєв В. 11 кл ІІ м., Деменко Д. 8 кл ІІ м., Остапенко А. 9 кл ІІ м. Інда Г.К.); Географія (Деменко Д. 8 кл ІІ м. Корсун Т.С.); Хімія (Курило Н. 7 кл .ІІІ м. Мостепан Л.Л.); Інформаційні технології (Антонь В. 8 кл ІІІ м. Бічуріна Л.М.); Фізика (Деменко Д. 7 кл ІІІ м. Мостепан Л.Л.).

2. Конкурс ім. П.Яцика (Іпатова І. 7 кл ІІІ м. Камуз Я М.).

Протягом 2016-2017 навчального року учні школи брали активну участь у шкільних, районних конкурсах і оглядах

Іпатова Інга, Титаренко Анна стали лауреатами районного огляду-конкурсу художньої самодіяльності «Веселка-2017»,гурток «Юні екологи» (керівники Ітякіна В.Г., Левадна Я.Г.) став переможцем Всеукраїнської трудової акції «Кролик», Команда «БМЖ» нагороджена грамотою за музичний супровід патріотичного напрямку під час огляду – конкурсу ЮІР, редколегія газети «Шкільний вісник» переможець районного конкурсу шкільних газет, Ємець Юлія зайняла ІІ-е місце у районному конкурсі рукоділля та юних дизайнерів, екологічна агітбригада «Еколог» лауреат районного етапу Всеукраїнського конкурсу – огляду екологічних агітбригад, Мірошниченко Тетяна кращий гравець районних змагань з баскетболу серед дівчат в залік 67 Спартакіади школярів.

Мостепан Світлана, учениця 11 класу за активну участь у районних та обласних предметних олімпіадах рекомендована педагогічною радою і отримала премію 1000 грн. обласної благодійної організації «Горобина».

Учні школи активні учасники Міжнародних конкурсів «Колосок», «Кенгуру», «Бобер», «Соняшник», «Лелека».

Хороших результатів учні досягли і в спорті, керівник Забічук В.В.

Баскетбол (дівчата) – ІІІ місце, (хлопці) – 7 місце; Легка атлетика – 9 місце; Крос – 5 місце; Шашки - ІІІ місце; Міні – футбол – 7 місце; Волейбол (хлопці) – 4 місце; Лижні гонки – ІІІ місце; Орієнтування – 5 місце; «Джура» - 5 місце; Футбол – (дівч.) 5 місце; Шахмати – 7 місце;

На протязі року в школі проводилися предметні тижні, тематичні вечори і ранки, новорічні свята, спортивні змагання, родинні вогники, День здоров’я. На канікулах діти знайомилися із визначними місцями Полтави, ходили в походи. Організація поїздок не можлива була б без співпраці із сільським головою Трояном А.Г., та директором агрофірми ПП Ворскла-2 Костюченко Л.Г., які всі витрати на транспорт взяли на себе. Придбання новорічних подарунків, забезпечення харчування під час оздоровчої кампанії забезпечують ПП «Ворскла», група компаній «Кернел», агрофірма «Перше травня», приватні підприємці – Рудяга В.К., Мороз О.І. з якими проводимо тісну співпрацю.

На протязі звітного періоду на прийомі у директора побувало 10 громадян. Питання вирішувалися, звернень у вищестоящі органи та повторних не було.

Я – бухгалтер, я – будівельник. Майже щоденно проводиться робота з вирішення питань фінансування навчального закладу.

Значну увагу приділяю зміцненню матеріальної бази школи. Так за 2016-2017 навчальний рік придбані слідуючи матеріальні цінності та матеріали, виконані слідуючи будівельні та ремонтні роботи:

1. Субвенція сільської ради: опущення стелі ІІ поверху – 75 тис. грн., ремонт підлоги у їдальні – 11 тис. грн.. на матеріали, придбання лінолеуму – 50 тис. грн., придбання комп’ютерного класу – 48 тис. грн., стенди – 7600 грн.

2. Придбано світильники у фойє – 1500 грн.

3. Придбано: комп’ютер у виховний кабінет – 14000 грн., комплект меблів для 4 класу та комп’ютерного класу – 13000 грн., особові справи – 150 грн., бензин у мотокосу – 1200 грн.

4. Проведено ремонт класних кімнат – 15000 грн., кріплення відливів на музеї та спортзалі – 4800 грн.

5. Заміна вікон першого поверху – 100000 тис. грн.

6. Заміна вікон спортивного залу та майстерні, відкоси – 78 тис. грн.

7. Виписка преси – 1800 грн.

8. На утримання школи 16000 грн.

9. Придбання бензину в мотокосу – 2300 грн.

Підтримуємо чистоту і порядок як всередині приміщення так і на території. Працівники добросовісно відносяться до доручень по впорядкуванню подвір’я. Проводимо суботники, кожен має участок, за яким доглядає влітку.

Належну увагу приділяю соціальному захисту, збереженню та зміцненню здоров’я учнів та працівників школи:

  • Організовано медогляди учнів та працівників;
  • Організовано гаряче харчування для учнів та працівників; додаткове і безкоштовне для пільгових категорій;
  • Дотримуємося вимог охорони дитинства ;
  • На особливому контролі техніка безпеки (проводяться інструктажі (фіксуються в журналі); кожен учень має зошит з техніки безпеки, де пишуться диктанти з підписом батьків); санітарно-гігієнічні норми, протипожежна безпека. На протязі року не було травматизму під час навчально-виховного процесу. Проводилася планова та позапланова перевірки держпожнагляду, держпродспоживслужби. Відбулося виїзне засідання комісії відділу освіти по розгляду звернень громадян, працювали методисти районного методичного кабінету з перевіркою скарги батьків. Під час перевірки було встановлено, що факти, викладені у скарзі не мають місця у закладі.

На особливому контролі тримаю моральне та матеріальне стимулювання учнів та вчителів (преміювання, нагороди, подяки, відмінникам – премії ПП «Ворскла» - 200 грн.). Співпрацюю із органами учнівського самоврядування, постійно спілкуюся із дітьми, які довіряють мені свої таємниці, допомагаю їм вирішувати різні проблеми. Підтримую їх ініціативу, щодо організації навчально-виховного процесу, вірю в їх творчий потенціал.

Підтримую партнерські, ділові стосунки співпраці із батьківським комітетом, радою школи, профспілковим комітетом. Як член виконавчого комітету беру участь у громадській роботі у підготовці загально сільських свят.

Завдяки всім цим та ще багатьом іншим «Я», а найбільше завдяки колективу однодумців, з яких складається адміністрація й педколектив школи, я насамперед – жінка, мати, дружина, намагаюся зробити все, щоб результати моєї праці ставали тими чарівними зірочками, які зможуть зробити світ щасливішим і прекраснішим. Працюючи на перспективу вважаю, що:

  • Відродження України неможливе без оновлення школи;
  • Школа повинна над усе цінувати педагогіку успіху, розвитку особистості дитини; будувати свою педагогічну діяльність, високо підносячи гуманні ідеї демократизації, інформатизації навчального процесу.

Я бачу себе у співпраці з учнем: я і він – ділові партнери, я – менеджер цього процесу. Учень себе не завжди само активізує, само реалізує. Моя сьогоденна праця – само актуалізація й самореалізація учнівського «Я». У партнерстві «вчитель – учень» перше місце посідає учень, а завдання вчителя – виростити його з урахуванням його особливостей, інтересів.

Школа – це не просто освітня установа, це головний осередок розвитку здорового коріння українського народу. Школа була, є і буде оберегом української культури й народних традицій, центром акумулювання духовно-моральних цінностей поколінь. Школа завжди сумлінно виконує своє соціальне замовлення: ростить громадян, відданих своїй землі трудівників, виховує любов до Батьтківщини, національних надбань поколінь.

У кожної держави є золотий фонд: у золоті, валюті, корисних копалинах. Школа – мала держава, а її золотий фонд – персонал. Педагоги гордяться тим, що дають ґрунтовні знання своїм учням, з виправданим оптимізмом дивляться у свій завтрашній день.

Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz