Субота, 20.04.2024, 03:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Старосанжарський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко Новосанжарської селищної ради Полтавської області

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Форма входу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Підрічники
МОН України
Педагогічна преса
Педагогічна преса
Освіта.ua

Кабінет психолога


Шинкаренко Тетяна Миколаївна, практичний психолог 

 Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

 Педагогічний стаж: 25 років.

            Освіта: повна вища. У 1995 році закінчила факультет української філології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.

            У 2011 році – психолого-педагогічний факультет Полтавського національного педагогічного університету  імені В.Г. Короленка.

            Життєве кредо: «Ніщо так людину не вчить, як досвід» А. С. Макаренко.

           Педагогічне кредо: «Любити те, чим займаєшся, пишатися тим, що зроблено, ніколи не зупинятися на досягнутому, а рухатися далі».

           Працює над проблемою: «Формування медіаграмотності учнів в умовах сучасного інформаційного суспільства». 

           Блог педагога: https://28shinkar.blogspot.com

           E-mail: 28shinka@gmail.com; контактні телефони - 0952420863, 0976615879

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Старосанжарського ЗЗСО

І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко

_______________ Н. М. Шаповал

 

Графік роботи практичного психолога

Старосанжарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

імені Оксани Мешко на 2021-2022 навчальний рік

Шинкаренко Тетяни Миколаївни

Дні роботи

Інтервали робочого часу, місце роботи,

вид роботи

  Навчальний заклад (підготовчий етап, діагностика, профілактика, корекція, навчальна діяльність, консультування, просвіта)

організаційно-методична функція (може виконуватися за межами навчального закладу): оформлення документів, обробка результатів досліджень, відвідування семінарів, ІРЦ, зв’язки з громадськістю, робота в бібліотеці, самоосвіта)

Понеділок

9.20-10.20

(1 год.)

11.20-12.20 (1 год.)

Вівторок

8.00-9.00

(1 год.)

11.20-12.20 (1 год.)

Середа

8.00-9.00

(1 год.)

11.20-12.20 (1 год.)

Четвер

10.15-11.15

(1 год.)

12.30-13.30 (1 год.)

Пятниця

8.00-9.00

(1 год.)

12.30-13.30 (1 год.)

Разом 10  годин

на 0,25 ставки

5

5

У період канікул – понеділок - пятниця

8.00-09.00

10.00-11.00


Психологічна служба в нашому закладі – це діяльність практичного психолога, спрямована на повноцінний розвиток особистості кожного учня.

Мета психологічної служби – сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку здобувачів освіти.

Завдання психологічної служби:

•    забезпечення індивідуального підходу до кожного учня на основі його психолого-педагогічного вивчення;

    створення умов для формування в учнів мотивації до самовиховання й саморозвитку;
    психологічна просвіта: розвиток комунікативної компетентності, захист від психологічного насильства, розвиток навичок конструктивних переговорів;
    корекція міжособистісних стосунків усіх учасників освітнього процессу, його гуманізація та демократизація;

•    орієнтація на здоровий спосіб життя, профілактика правопорушень, робота з учнями «групи ризику»;

•    просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури сім’ї;

    сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку здобувачів освіти, створення умов для формування в них мотивації до самовиховання й саморозвитку;

    забезпечення соціально-педагогічного патронажу учнів у системі освіти;
    налагодження взаємодії навчального закладу з сім'єю учня, службою у справах неповнолітніх, службою соціального захисту населення, центром сім’ї, молоді та спорту, ювенальною превенцією, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища та створення умов для її сприятливого розвитку.

Структура роботи психологічної служби

Співпраця психологічної служби

Практичний психолог виконує такі функції:

  • діагностичну – психологічне обстеження учнів, моніторинг змісту й умов індивідуального розвитку дітей, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток і навчання;
  • корекційну – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів із метою усунення відхилень у психофізичному й індивідуальному розвитку та поведінці, схильності до залежності й правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки;
  • профілактичну – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках;
  • просвітницьку – формування уявлення про практичну значимість психологічного знання й психологічної допомоги людині, що формується;
  • консультативну – допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей та підлітків.

 

Навіщо потрібний шкільний психолог?

Дитина прийшла в заклад, де їй запропоновано на вибір безліч доріг і шляхів, по яких можна йти й розвиватися. Помічниками для здобувача освіти на цьому шляху стають педагог, батьки й психолог. Педагог був, є й буде основною шкільною фігурою основним провідником знань, гарантом інтелектуального й особового розвитку дітей у шкільному середовищі.
Батьки для дитини є духовним центром. Родина є моральною основою формування здорової особи, її цінностей, стосунків, усього сімейного устрою. Педагогічний союз учителя й батьків − могутня виховна сила. Батьки завжди бажають добра й удачі своїм дітям, але часто не знають, як це зробити. У цьому може допомогти психолог. Психолог сприяє психофізичному й особовому розвитку дітей на усіх вікових східцях розвитку. Він створює необхідні умови для розвитку індивідуальних особливостей дітей, їх інтересів, здібностей, схильностей. Учить розумінню почуттів і побудові стосунків, допомагає розвитку захоплень і визначенню життєвих планів, створює умови й ситуації для переживання успіху в тій діяльності, яка є особливо значимою для дитини. Психолог надає своєчасну психологічну допомогу й підтримку, як дітям, так і їх батькам, а при необхідності й учителям.
Головне завдання психолога, яке він вирішує разом з учителями й батьками, − це допомога дітям у надбанні душевного комфорту, тому що саме душевний комфорт лежить в основі психологічного здоров'я.
Ми, усі працівники закладу, прекрасно розуміємо, що батьки довірили нам найдорожче − своїх дітей, і наш обов'язок − виправдати цю довіру, а це можливо тільки при тісній співпраці, спільності справ, взаєморозумінні всіх сторін, до чого ми й прагнемо. 

ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, БАТЬКІВ, УЧНІВ

Критерії готовності дитини до школи: https://dytpsyholog.com/2015/04/30/критерії-готовності-дитини-до-школи/

Практичні поради для батьків, які супроводжують освітній процес удома:   https://nus.org.ua/articles/praktychni-porady-dlya-batkiv-pro-navchannya-vdoma-vid-dytyachoyi-ta-simejnoyi-psyhologyni-svitlany-rojz/ 

Пережити карантин: 5 порад для вчителів:  https://naurok.com.ua/post/perezhiti-karantin-5-porad-dlya-vchiteliv?fbclid=IwAR0KAocKXAGvtq9_hFppix3GBy1fN_JnAK6Rjay-XGUvkOkAo2WKLZB54Xo

Профорієнтаційні онлайн-тести:  тест Голланда та тест Климова

http://prevolio.com/tests/test-hollanda

http://www.profguide.ru/test/art-id-15.html

Адаптаційний місяць першокласників: /2019/adaptacijnij_misjac_pershoklasnikiv-poradi_batkam.docx

Підлітковий вік - Як батькам пережити "Бурю":/2019/pidlitkovij_vik_jak_batkam_perezhiti_burju.docx

Пам'ятка для батьків: /2019/pam-jatka_dlja_batkiv.docx

Поради батькам на кожен день: /2019/poradi_batkam_na_kozhen_den.docx

Рекомендації педагогам, які викладають у 5 класах: /2019/rekomendaciji_pedagogam-jaki_vikladajut_u_5_klasak.docx

Як зняти стрес і поліпшити настрій: /2019/jak_znjati_stres_i_polipshiti_nastrij.docx

Як повернути дитину до школи після канікул без стресу: /2019/jak_povernuti_ditinu_do_shkoli_pislja_kanikul_bez_.docx

Як працювати з учнями девіантної поведінки: /2019/jak_pracjuvati_z_uchnjami_deviantnoji_povedinki.docx

Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz