П`ятниця, 29.03.2024, 01:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Старосанжарський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко Новосанжарської селищної ради Полтавської області

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Форма входу
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Підрічники
МОН України
Педагогічна преса
Педагогічна преса
Освіта.ua

Порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

«Затверджую»

Директор ЗЗСО

Дудка В.В.

27.11.2020 року

 

ПОРЯДОК

визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Старосанжарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко

 

Порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Старосанжарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів (далі Порядок) розроблені відповідно до виконання  частини шостої статті 59 Закону України «Про освіту», пункту 1.8. Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року № 930, Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21 серпня 2019р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» та визначають процедуру визнання результатів підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації.

  1. Педагогічний працівник протягом одного місяця після завершення підвищення кваліфікації подає до педагогічної ради закладу освіти клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації (додаток 1).
  2. У разі підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що не мають ліцензії на підвищення кваліфікації або не проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, а також шляхом інформальної освіти (самоосвіти) подається звіт про результати підвищення кваліфікації або творча робота, що виконані в процесі (за результатами) підвищення кваліфікації та оприлюднені в електронному портфоліо або на веб-сайті педагогічного працівника (додаток 2).
  3. Підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти педагогічних працівників з описом запланованих до набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей і досягнення результатів навчання співвимірних із запланованим на це часом підлягає попередньому затвердженню педагогічною радою, яка надалі призначає комісію для проведення аналізу результатів самоосвіти, ухвалює рішення про їх визнання на підставі позитивного висновку цієї комісії.
  4. Підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти допускається для сертифікованих педагогічних працівників, зокрема й наставників педагогічних працівників, які мають науковий ступінь та/або вчене звання.
  5. Робоча комісія по підготовці до педагогічної ради вивчає питання про теми (напрями, найменування), форми, види, обсяги (тривалість), звіт про підвищення кваліфікації на веб-сайті або в електронному портфоліо педагогічного працівника.
  6. Звіт про підвищення кваліфікації заслуховується на засіданні педагогічної ради закладу, на якому розглядається питання про його визнання або не визнання результатів підвищення кваліфікації.
  7. Результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників визнаються педагогічною радою, якщо вони забезпечують:
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) педагогічних працівників;
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту» (критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми);
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;
  • створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливостям (специфіка) інклюзивного навчання, додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
  • використання  інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;
  • розвиток мовленнєвої компетентності педагогічних працівників;
  • розвиток управлінської компетентності (для керівника закладу освіти та їх заступників) тощо.
  1. Кожному педагогічному працівнику, які подали клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації, видається витяг з протоколу засідання педагогічної ради, що враховується при атестації педагогічного працівника у загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника за накопичувальною системою.
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz