Субота, 27.04.2024, 13:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Старосанжарський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко Новосанжарської селищної ради Полтавської області

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Форма входу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Підрічники
МОН України
Педагогічна преса
Педагогічна преса
Освіта.ua

Педагогічний колектив

У закладі працює творчий колектив, який очолює

Шаповал Наталія Миколаївна

учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання «Старший учитель»

Кредо директора закладу: «Школа – це світ дитинства й надій, де не гасне ні на мить натхненний пошук розуму й добра»

__________________________________________________________________

     

 Дзюбан Людмила Олександрівна заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання «Учитель-методист»

Педагогічне кредо: «Нічого дорожчого за дітей немає у світі. Без дітей немає майбутнього»

____________________________________________________________________

Шинкаренко Тетяна Миколаївна заступник директора з виховної роботи, учитель української мови та літератури, практичний психолог, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання «Учитель-методист»

Педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитись і розквітнути!»

____________________________________________________________________

Усього вчителів – 23

Вищу педагогічну освіту мають – 20

Середню спеціальну – 1

«Спеціаліст» – 3

«Спеціаліст ІІ категорії» – 2

«Спеціаліст І категорії» – 11

«Спеціаліст вищої категорії»  6

«Старший учитель» 1

«Учитель-методист» 3

 Старосанжарський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко – це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків, тобто заклад самореалізації особистості.

Педагогічний колектив працює над проблемою «Формування ключових компетентностей як основа успішної самореалізації школяра».

У закладі започатковано проведення циклу нестандартних уроків, спрямованих на розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти.

Учителі впроваджують інноваційні технології, розробляють власні методики.

У школі проводить роботу постійно діючий  психологічний  семінар «Основи педагогічної психології», діють: творча група вчителів закладу, методичні об’єднання вчителів початкових класів, асистентів учителя, класних керівників.

Мета та завдання діяльності закладу

Головні цінності педагогічного колективу – дитина, культура, творчість. Основний принцип педагогічного процесу закладу – цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується.

Наша мета – створення такого середовища в закладі, яке б плекало творчу особистість, мало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку учасників освітнього процесу, вироблення сучасної моделі випускника школи, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.

Освіта зосереджується на дитині, для цього вчитель підтримує й розвиває потенціал кожного учня. Відповідно до цього, на уроках діти не стільки готуються до далекого майбутнього життя, а живуть ним зараз, тобто навчання є максимально наближеним до умов сучасного швидкоплинного життя.

Завдання – реалізація ціннісних пріоритетів особистості, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася модель випускника, задоволення освітніх потреб не тільки обдарованої молоді, а й звичайних учнів, де всі стануть успішними в житті, здатними до інтеграції в європейське співтовариство.

Першочергові завдання: учити учнів узгоджувати свої інтереси з інтересами інших, прагнути досягти спільності з людьми й принести їм користь саме в тому, що найбільше відрізняє особу від інших; усвідомити, що мудрість виявляється, коли знання підсилюються інтуїцією й глибокими роздумами, освітленими високою моральністю, набувається самосвідомістю і самовихованістю. У загальному підсумку все це сприятиме навчанню учнів вміти, розуміти, аналізувати, тобото мислити.

Стратегічний план розвитку закладу, розрахований на 10 років і включає в себе:

1. Освітню та виховну складову.

2. Методичну складову.

3. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

4. Матеріально-технічну складову.

Основоположні принципи, що регламентують роботу закладу:

Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:

1. Самостійність закладу у вирішенні основних питань змісту його діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.

2. Науковість та ефективність освітнього процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.

3. Демократизм і гуманізм навчально та виховного процесів.

4. Збереження, передача, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.

5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини, її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів.

6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.

7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.

8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.

9. Етичність стосунків усіх учасників освітнього процесу.

Ключові переваги стратегії закладу:

1. Забезпечення нового змісту освіти (гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість) через широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки плюралізму й партнерства.

2. Комплексний підхід до розбудови закладу й розвитку учня.

3. Орієнтація на створення ситуації успіху та позитивний результат.

Педагогічне кредо вчителів закладу:

1. Знати свій предмет найдосконаліше й викладати його захоплююче.

2. Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути не схожим на нього самого.

3. Засобами рідної мови й художнього слова плекати в школярів загальнолюдські цінності й національні ідеали.

4. Розвивати розумові сили здобувачів освіти.

5. Стимулювати в дітей розуміння краси – і цим духовно збагачувати.

6. Знатися на психології обдарованих, відчувати їхні потреби та інтереси.

7. Мати високий рівень інтелектуального розвитку, володіти почуттям гумору (але без схильності до сарказму), мати широке коло інтересів і вмінь, бути жвавим і активним, емоційно стабільним, готовим до перегляду своїх поглядів і постійного самовдосконалення.

Взаємодія школи, сім’ї й громадськості – один із головних принципів організації освіти закладу. Учителі прагнуть зацікавити батьків ідеями діяльної, продуктивної співпраці. Пропагують педагогічні знання з метою підвищення педагогічної освіти батьків, організовують і проводять позаурочні заходи, спрямовані на опанування батьками цих знань.

Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz