Перша й найголовніша порада – це спокій! Не потрібно панікувати, адже настрій дорослого та його ставлення до процесу віддзеркалюється на дитину.
Дуже важливо, щоб батьки налаштовували психологічно дітей на навчання. Діти, особливо в молодшому шкільному віці, сприймають навчання через призму сприйняття батьків, якщо батьки ставляться до навчання – «О Боже, це жах!» – знову будуть емоційні навантаження. Важливо батькам видихнути й спокійно до цього ставитися, тоді й діти це будуть сприймати в ігровому форматі.
По-друге – для більш продуктивної співпраці можна організувати систему мотивації, яка буде додатковим стимулом навчатись. Корисно буде навіть вигадати різні бонуси із фінальним, головним призом.
По-третє, робочий графік. Він особливо актуальний для дітей старшого шкільного віку. Для підлітків важливо вміти організовувати свій робочий день, мати розпорядок дня й уміти організувати свій тайм-менеджмент.
Четверта рекомендація – правильно організувати робочий простір. Важливо, щоб на робочому місці дитини не було нічого зайвого, на що дитина може переключатись. Добре, якщо це буде окрема кімната, де дитина може сидіти за столом, а не лежати на ліжку разом із ноутбуком. Але якщо кімнати немає, то варто подбати, аби дитина навчалась сидячи, бо в лежачому, розслабленому положенні сконцентруватися на навчанні неможливо.
Наостанок, психологи рекомендують «висміяти з голови все зайве». Можна подивитися разом якийсь кумедний ролик або коротенький мультик, який допоможе посміятися від душі. Мінімум 5 хвилин такої психотерапії на день – і всю напругу дистанційного навчання як рукою зніме!
Потрібно вчитися із кожної складної ситуації витягувати висновки, вигоду для вас та вашої родини й сприймати її потрібно не як «Ой, по-іншому неможливо, нас поставили в ситуацію безвиходу», а навпаки – як «Боже мій, це ж яка, насправді, дана нам можливість!»
Дорогі батьки! Бережіть себе та свою нервову систему заради своїх дітей! Діти завжди більше сприймають не те, що чують, а те, що бачать і відчувають. Тому власним прикладом учіть їх достойно долати перешкоди та негаразди в житті. Але якщо у вас самостійно не вдається вирішити певні проблеми, пов'язані з вихованням, взаємостосунками з дітьми в цей нелегкий період – звертайтеся до психологічної служби нашого закладу. Разом ми зможемо знайти правильні рішення!
На період локдауну практичний психолог працює дистанційно. Психологічна служба закладу здійснює консультування учасників освітнього процесу з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 13.00 за телефонами:0952420863, 0976615879 – практичний психолог Шинкаренко Тетяна Миколаївна.
Питання вибору форми подальшого дистанційного спілкування, у разі необхідності, вирішуватиметься персонально (телефон, Viber, Messenger, електронна пошта тощо).
Використаний електрнний ресурс:
https://zik.ua/news/ludyna/korysni_porady_batkam_yak_nalashtuvaty_ditei_na_dystantsiine_navchannia_992563
|