Не достатньо отримувати знання –
треба знайти їм застосування.
Не достатньо тільки бажати –
треба творити.
Й. Гете
Творча група вчителів
Старосанжарського закладу загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко
Наше педагогічне кредо: «Ми завжди у творчому пошуку, і наші мрії спрямовані в майбутнє!»
№ |
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя, посада |
Рік народження |
Стаж |
Категорія, звання |
Примітки |
1 |
|
Шинкаренко Тетяна Миколаївна, учитель української мови та літератури, практичний психолог |
1973 |
23 |
Вища, «Учитель-методист» |
Керівник творчої групи вчителів |
2 |
|
Бічуріна Лариса Миколаївна, учитель інформатики |
1967 |
23 |
Перша |
|
3 |
|
Дзюбан Людмила Олександрівна, учитель української мови та літератури |
1963 |
34 |
Вища, «Учитель-методист» |
|
4 |
|
Дудка Валентина Володимирівна, учитель зарубіжної літератури |
1961 |
33 |
Перша |
|
5 |
|
Забічук Віктор Васильович, учитель фізичної культури, Захисту Вітчизни |
1958 |
39 |
Вища |
|
6 |
|
Забічук Таміла Тарасівна, учитель історії |
1963 |
34 |
Перша |
|
7 |
|
Інда Ганна Костянтинівна, учитель французької мови |
1959 |
36 |
Перша |
|
8 |
|
Ітякіна Валентина Григорівна, учитель музичного мистецтва |
1963 |
28 |
Спеціаліст |
|
9 |
|
Корсун Таміла Станіславівна, учитель біології, георгафії |
1961 |
40 |
Перша |
|
10 |
|
Лукященко Людмила Олександрівна, учитель математики, фізики |
1963 |
34 |
Перша |
|
11 |
|
Мостепан Людмила Леонідівна, учитель математики, фізики, хімії |
1979 |
16 |
Друга |
|
12 |
Шаповал Наталія Миколаївна, учитель української мови та літератури |
1973 |
24 |
Вища, «Старший учитель» |
|
|
13 |
Шеремета Мар’яна Анатоліївна, учитель англійської мови |
1991 |
4 |
Спеціаліст |
|
|
14 | Нестеренко Наталія Вікторівна, учитель трудового навчання | 1989 | 1 | Спеціаліст |
У центрі методичних пошуків не вчитель, а учень. Сьогоднішній учитель має зробити все, щоб здобувач освіти став активним учасником освітнього процесу. Дуже важливо виробити в школяра внутрішню потребу постійно здобувати знання: бути активним не лише на уроці, а й поза класом. Адже нині будь-який підручник не може бути самодостатнім.
Учитель має ініціювати бажання й уміння дитини вчитися.
Завдання:
1.Знати свій предмет найдосконаліше й викладати його захоплююче.
2. Бути доброзичливим, чуйним, поважати право іншого бути не схожим на нього самого.
3. Засобами рідної мови й художнього слова плекати в здобувачів освіти загальнолюдські цінності й національні ідеали.
4. Розвивати розумові сили вихованців.
5. Стимулювати в дітей розуміння краси – і цим духовно збагачувати.
6. Знатися на психології обдарованих, відчувати їхні потреби та інтереси.
7. Мати високий рівень інтелектуального розвитку, володіти почуттям гумору (але без схильності до сарказму), мати широке коло інтересів і вмінь, бути жвавим і активним, емоційно стабільним, готовим до перегляду своїх поглядів і постійного самовдосконалення.