1. Співпраця школи та сім'ї у вихованні толерантної особистості для попередження антигромадської поведінки школярів /spivpracja_shkoli_ta_sim-ji.doc
2. Конфлікти підлітків у школі /konflikti_pidlitkiv_u_shkoli.doc
3. Освітні системи зарубіжних країн /osvitni_sistemi_zarubizhnikh_krajin.doc
4. Родинно-сімейне виховання школи /rodinno-simejne_vikhovannja_shkoli.doc
5. Опис системи правовиховної роботи з учнями /opis_sistemi_pravovikhovnoji_roboti_z_uchnjami.doc
6. Ціннісні орієнтації у вихованні та освіті школярів /cinnisni_orienaciji_u_vikhovanni_ta_osviti_shkolja.doc
7. Система роботи школи з попередження правопорушень /sistema_roboti_shkoli_z_poperedzhennja_pravoporush.ppt
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді:
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, громадських організацій, сім’ї, освітніх закладів, інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.
Мета патріотичного виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;
- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
- сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
- культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
- формування мовленнєвої культури;
- спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.
Нормативна база:
Закон України від 18.01.2001 № 2235-ІІІ «Про громадянство України»
Закон України від 6.03.2003 № 602-IV «Про Державний Гімн України»
Закон України від 28.11.2006 № 376-V «Про голодомор 1932-1933 років в Україні»
Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»
Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»
Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 «Про День захисника України»
Постанова Верховної Ради України від 28.01.1992 № 2067-ХІІ «Про Державний прапор України»
Постанова Верховна Рада України від 19.02. 1992 № 2137-XII «Про Державний герб України»
Графік проведення відкритих виховних годин
Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н. р.